Saturday, February 26, 2011

Doujinshi Western In Ita

if i had a heart i could love you, if i had a voice I would sing

 

Mein Freund und ich waren gestern Abend noch ein wenig in der Stadt. Wir wollten eigentlich schwimmen gehen, haben es dann aber verschoben, da das Sprungturmbecken komplett von irgendwelchen Schwimmvereinen blockiert war^^ Als Entschädigung dafür waren wir dann noch etwas bummeln. Ich war bei Mutter Erde, einem unheimlich tollen Laden hier in Köln! Ein bisschen Esoterik angehaucht, mit total viel Naturkosmetik, Seifen, Badezusätzen, Tees usw. Hach, genau mein Shop. Since I have some time alone every now and again then I spend safely ne whole hour \u0026lt;3

I've bought two teas and a Dead Sea Soap Bomb Cosmetics. The Sleepy Time Tea is an aftermarket product that I had ever bought in Holland and he is totally delicious \u0026lt;3 They are also the most attractive packages of tea in the world! I was packed the whole thing into a beautiful Papptüte (with fox on it \u0026lt;3)

IMG_4181

IMG_4182

At Kaufhof, I have a few reduced items taken. For a total of € 3.35, so everything's alright: D

The Glam Metal Eyeliner is in brown by Essence now delisted * wrong * and I love him sooo: (Mine is running low, so I have for 95 cents, or take one of the paint has just cost a lot and is easy ne beautiful color, the powder has 1,.. € 45 cost and is very bright! light enough for me so I could not leave ^ ^

IMG_4184

Since we had used up all the bath essences, we have at Karstadt also stocked up so

IMG_4177

I love those things, unfortunately we never survive very long because my friend loves them at least as ^ ^

IMG_4187

Dieses Buch haben wir uns geteilt, es ist eines der am schönsten aufgemachten, die ich je gesehen habe! Überall sind Briefe oder Bilder die Kurt gemacht hat, eingeklebt bzw herausnehmbar. Wir lieben Nirvana beide und haben das Buch jetzt endlich mal mitgenommen, angeschmachtet habe ich es vor über einem Jahr schon^^

IMG_4193

IMG_4197

IMG_4204

IMG_4200

Sticker! <3 Einer klebt schon auf meinem Laptop^^

IMG_4195

Die seltsame Maske mit Blutspritzern drauf (auch aus dem Buch) mussten wir natürlich auch direkt austesten :D

0 comments:

Post a Comment